מתאם/ת מוקד מכירות

לקבוצת סימנט, המספקת מעטפת מוצרים ופתרונות לענף הבניה בישראל, דרוש/ה מתאם/ת מוקד הזמנות. מחלקת מרכז ההזמנות הינה חוליה מקשרת מרכזית לפניות לקוחות או קבלת הזמנות מסוכני המכירות באמצעים טכנולוגיים, אישור תקינות הזמנה והעברתה למוקד אספקות על בסיס בדיקה מקדימה בזמינות מלאי או בקשה לייצור ממוקד עפ"י דרישת לקוח מול הגורם הרלוונטי. מרכז הזמנות מספק מענה להזמנות עבור כלל מוצרי חברת סימנט.

חיפה
משרה מלאה

תיאור המשרה

  • מתן מענה ללקוחות החברה ו/או למנהלי המכירות.
  • מתן מענה אד הוק לבעיות הקשורות להזמנות לקוחות או שיתוף הגורמים הרלוונטיים המוסמכים לקבלת החלטה. 
  • בקרה וטיוב הזמנות לקוחות לפני הגעתן למוקד המשלוחים כולל הצלבת הזמנת הרכש מול הזמנת הלקוח במערכת ותקינות פרטי איש קשר וכתובת משלוח המקבל.
  • בדיקת רמות מלאי להזמנה קיימת ותקשורת ישירה מול הגורמים הרלוונטים במפעל לצפי ייצור והעברה לאספקה. 
  • הקמת מחירוני לקוח ושיוך מק"טים לסוכני המכירות לביצוע הזמנה. 
  • בדיקת אובליגו לקוח.
  • קבלת הזמנות ודרישות רכש בין חברתיות. 
  • משימות נוספות ופרויקטים עתידיים מעת לעת.  

דרישות המשרה

  1. יכולת מולטיטאסקינג וחלוקת קשב במקביל. 
  2. זמינות למשרה מלאה ושעות נוספות במידת הצורך, זמינות טלפונית גבוהה. שעות העבודה 07:45-17:15 (שעות הפעילות של מרכז ההזמנות- 08:00-17:00)
  3. יכולת התמודדות עם ממשקים רבים בתוך החברה ומחוץ.  
  4. אוריינטציה מכירתית. 
  5. שליטה במערכות ממוחשבות- הכרות עם מערכות ERP ושליטה במערכת Priority -  .
  6. נכונות להתניידות לאתרי החברה במידת הצורך. 
  7. יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
  8. דיוק וזריזות. 
  9. ניידות עם רכב. 

דרישות יתרון

  1. שליטה בסיסית באקסל.
  2. חוש טכני.

הגשת מועמדות

מלאו את פרטיכם וניצור איתכם קשר בהקדם!
אנא מלאו את טופס - הגשת מועמדות