מתאם/ת מרכז הזמנות

לחברת סימנט, מקבוצת תעשיות מספנות ישראל, יבואנית המלט המובילה בישראל ומשווקת מעטפת מוצרים ופתרונות לענף הבנייה והתשתיות דרוש/ה מתאם/ת מרכז הזמנות.

חיפה
משרה מלאה

תיאור המשרה

  1. מתן מענה ללקוחות החברה ו/או למנהלי המכירות.
  2. הקלדה, בדיקת מלאי ואישור הזמנות במערכת Priority מול הגורמים הרלוונטיים.
  3. מתן מענה אד הוק להזמנות לקוחות.
  4. בקרה, טיוב והצלבת הזמנת הרכש ופרטי הלקוח במערכת. 
  5. בדיקת רמות מלאי ותקשורת ישירה מול הגורמים הרלוונטיים.
  6. הקמת מחירוני לקוח ושיוך מק"טים לסוכני המכירות לביצוע הזמנה. 
  7. בדיקת אובליגו לקוח.
  8. קבלת הזמנות ודרישות רכש בין חברתיות. 
  9. משימות נוספות ופרויקטים עתידיים מעת לעת.  

דרישות המשרה

  1. יכולת מולטיטאסקינג וחלוקת קשב במקביל. 
  2. יכולת עבודה בסביבה דינאמית ומאתגרת, יכולת עבודה בלחץ וגמישות מחשבתית. 
  3. יכולת התמודדות עם ממשקים רבים בתוך החברה ומחוץ.  
  4. אוריינטציה מכירתית.
  5. שירותיות, אדיבות, אמינות ולויאליות.
  6. דיוק, סדר וזריזות. 
  7. יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
  8. זמינות למשרה מלאה , שעות העבודה 09:00-18:00 / 07:00-16:00 (שעות הפעילות של מרכז ההזמנות- 07:00-18:00)
  9. שליטה במערכות ממוחשבות- הכרות עם אקסל ומערכות ERP , שליטה במערכת Priority -   יתרון.
  10. חוש טכני.
  11. ניידות עם רכב. 

הגשת מועמדות

השדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה
אנא מלאו את טופס - הגשת מועמדות

מלאו את פרטיכם וניצור איתכם קשר בהקדם!