תיאור המשרה
התפקיד כולל ניהול תהליכי גבייה מקצועיים, טיפול בחובות לקוחות והבטחת תזרים מזומנים יעיל עבור החברה.
- גבייה מלקוחות- ביצוע שיחות טלפון יזומות ללקוחות ,עבודה על פי דוחות גבייה.
- ניהול דוחות גבייה שוטפים- מעקב גבייה שוטף אחר ביצוע הסדרי תשלום וטיפול בסטיות.
- פתיחת לקוחות- רישום לקוחות חדשים במערכת, אימות פרטים ויצירת כרטיסי לקוח.
- בדיקת לקוחות במערכות מידע- אימות נתונים של לקוחות במאגרי מידע חיצוניים בדיקה ראשונית.
- מענה בתעודות משלוח- טיפול במסמכי משלוח להשגת תעודות חתומות מול המחלקה המטפלת.
- ניהול אדמיניסטרטיבי- הכנת דוחות ניהוליים לגבי מצב החובות והגבייה, תיעוד מקיף של כל הטיפולים והפעילויות מול הלקוחות
- תיאום ועבודה ממשקית עם מחלקות נוספות (מכירות, הנהלת חשבונות)