תיאור המשרה
התפקיד מתמקד לרוב בפעילות גבייה אקטיבית ובפעולות הנהלת חשבונות תפעוליות נוספות:
- גבייה מלקוחות- ביצוע שיחות טלפון יזומות ללקוחות ,עבודה על פי דוחות גבייה.
- פתיחת לקוחות- רישום לקוחות חדשים במערכת, אימות פרטים ויצירת כרטיסי לקוח.
- ביצוע התאמות- התאמת חשבונות לקוחות, והתאמת כרטסות.
- טיפול במסגרות אשראי- בבקשות והגדלות מסגרות הנדרשות תוך ניהול סיכונים שמרני ומותאם.
- קליטת תקבולים- רישום תקבולים (צ'קים, העברות, כרטיסי אשראי).
- התאמת כרטיסי אשראי – התאמה אחת לחודש בין קליטת התקבולים לבין פירוט שב"א.
- הגשת ביטוח אשראי – כל לקוח בחברה יוגש לביטוח אשראי לקבל מסגרת המבוקשת.
- ניהול תביעות- הכנת חומר ויצרת קשר עם משרדי עו"ד ועדכון על הנעשה בתיק.
- בדיקת לקוחות במערכות מידע - אימות נתונים של לקוחות במאגרי מידע חיצוניים בדיקה ראשונית.
- הוצאת חשבוניות - הכנה והפקה של חשבוניות ללקוחות .
- הפקדות בבנקים - ביצוע הפקדות במידת הצורך .
- מענה בתעודות משלוח - טיפול במסמכי משלוח להשגת תעודות חתומות מול המחלקה המטפלת.