מנהל/ת חשבונות לקוחות

לחברת סימנט, מקבוצת תעשיות מספנות ישראל, יבואנית המלט המובילה בישראל ומשווקת מעטפת מוצרים ופתרונות לענף הבנייה והתשתיות דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לקוחות.

חיפה
משרה מלאה

תיאור המשרה

התפקיד מתמקד לרוב בפעילות גבייה אקטיבית ובפעולות הנהלת חשבונות תפעוליות נוספות:

  1. גבייה מלקוחות-  ביצוע שיחות טלפון יזומות ללקוחות ,עבודה על פי דוחות גבייה.
  2. פתיחת לקוחות- רישום לקוחות חדשים במערכת, אימות פרטים ויצירת כרטיסי לקוח.
  3. ביצוע התאמות- התאמת חשבונות לקוחות, והתאמת כרטסות.
  4. טיפול במסגרות אשראי- בבקשות והגדלות מסגרות הנדרשות תוך ניהול סיכונים שמרני ומותאם.
  5. קליטת תקבולים-  רישום תקבולים (צ'קים, העברות, כרטיסי אשראי).
  6. התאמת כרטיסי אשראי –  התאמה אחת לחודש בין קליטת התקבולים לבין פירוט שב"א.
  7. הגשת ביטוח אשראי – כל לקוח בחברה יוגש לביטוח אשראי לקבל מסגרת המבוקשת.
  8. ניהול תביעות- הכנת חומר ויצרת קשר עם משרדי עו"ד ועדכון על הנעשה בתיק.
  9. בדיקת לקוחות במערכות מידע -  אימות נתונים של לקוחות במאגרי מידע חיצוניים בדיקה ראשונית.
  10. הוצאת חשבוניות - הכנה והפקה של חשבוניות ללקוחות .
  11. הפקדות בבנקים - ביצוע הפקדות במידת הצורך .
  12. מענה בתעודות משלוח - טיפול במסמכי משלוח להשגת תעודות חתומות מול המחלקה המטפלת.

דרישות המשרה

  1. מנהל/ת חשבונות סוג 1+2 – חובה.
  2. לפחות 3 שנות ניסיון בתחום הגבייה – חובה.
  3. רקע וניסיון בכל תחומי הנהלת החשבונות והבנת התהליכים הכספיים.
  4. שליטה גבוהה באקסל - ברמה מתקדמת.
  5. היכרות עם מערכות ERP וידע בתוכנת PRIORITY - יתרון משמעותי.
  6. עבודה במשרה מלאה + שעות נוספות במידת הצורך.
  7. יכולת עבודה עצמאית ותחת לחץ - יכולת התמודדות עם מטלות מרובות ולוחות זמנים.
  8. תודעת שירות גבוהה - גישה מקצועית ואדיבה כלפי לקוחות.
  9. כישורי תקשורת טובים - יכולת ביטוי בכתב ובעל פה, מיומנות בניהול שיחות גבייה.

הגשת מועמדות

השדות המסומנים ב- * הינם שדות חובה
אנא מלאו את טופס - הגשת מועמדות

מלאו את פרטיכם וניצור איתכם קשר בהקדם!